سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

پیشرفت فیزیکی 95 درصدی مرکز بهداشتی درمانی سامان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 95 درصدی ساخت مرکز بهداشتی درمانی سامان خبر داد.

خبرگزاری فارس: پیشرفت فیزیکی 95 درصدی مرکز بهداشتی درمانی سامان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید رئیسی پیش ازظهر امروز در بازدید از مراحل اجرایی احداث مرکز بهداشتی درمانی در شهر سامان اظهار داشت: این مرکز بهداشتی درمانی در زمینی به مساحت 8 هزار و 500 متر در شهر سامان احداث می‎شود.

وی اعتبار اختصاص یافته برای ساخت این مرکز را 13 میلیارد ریال عنوان و گفت: بخش بستری، زایمان، درمانگاه، رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه از جمله بخش‌های این مرکز بهداشتی درمانی است.

رئیسی در ادامه با اشاره به برخی از موفقیت‌های دانشگاه در سال گذشته، افزود: انجام پروژه‌های بزرگ عمرانی، راه‌اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی شهرکرد، ایجاد تحول و جهش چشمگیر در مدیریت پژوهش و کسب رتبه برتر در رنکینگ آموزشی از جمله این موفقیت‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به لحاظ علمی و معنوی در سطح مطلوبی قرار گرفته است گفت: امیدواریم با همت اساتید شاهد تربیت مدیرانی کارآمد در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی باشیم.

وی بر ضرورت خدمات رسانی به مردم و تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی آنان تأکید کرد و گفت: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و پیروزی انقلاب مرهون جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌های امت خداجوی ایران است ک باید همیشه آن را قدر بدانیم.

رئیسی گفت: مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم عزم جدی داشته باشند، در این صورت دلبستگی و علاقه‌مندی جوانانمان به ارزش‌های نظام الهی بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

نظرات 2 + ارسال نظر
قطره سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 12:50 http://porseman.mihanblog.com/post/153

سلام جالب بود مخصوصا که به مسائل شهر پرداخته اید ولی به نظر میرسه یه بخش اگه به وب اظافه بشه سودمند خواهد بود و اون بخش احکام شهر نشینی اینکه اسلام انتظار داره یه شهر اسلامی به چه نحو باشه و شهر نشینها چه احکامی رو رعایت کنن
موفق باشید

سامانی یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 15:07

تروخدا این بیمارستانتون کی راه می افته زودتر اقدام کنید تا کی بریم شهرکرد و اصفهان دکتر؟زشت نیست شهرسنان شد بیمارستان نداره ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد