سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

78 کارآموز در دوره های بهاره فنی و حرفه ای شهرستان سامان شرکت کردند

محمد بنی طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بر اینکه 78 نفر کار آموز در دوره های بهاره شرکت کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد شرکت کننده 30 نفر آقا و 48 نفر خانم در دوره های مرکز اموزش فنی و حرفه ای شرکت کردند.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی لوله کشی و نصاب وسایل بهداشتی درجه دو، پرورش قارچ دکمه ای، قالی بافی تابلویی، قلاب بافی چرم و جیر روستایی شوراب و ایل بیگی برگزار شده، بیان داشت: هدف از برگزاری این دوره ها ایجاد اشتغال خانگی برای خانم ها و افزایش اشغال در بین نسل جوان و حرفه آموزی است.

برگزاری دوره های جدید تابستانه در شهرستان

بنی طالبی اذعان داشت: در دوره های تابستان گلیم بافی، قالی بافی تابلو در روستای های شوراب و ایل بیگی، سری دوز سرویس خواب، کیف دوزی، دریل کاری و اره کاری، تعمیرات تلفن همراه، باغبانی، پرورش قارچ دکمه ای و پرورش گیاهان دارویی برگزار می شود.

وی ادامه داد: توسعه آموزشهای فنی و حرفه می تواند اشتغال پایدار در شهرستان ایجاد کند و بسیاری از مشکلات در حوزه بیکاری و نبود شغل را حل کند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سامان اذعان داشت: ظرفیتها و پتانسیل های بالای در شهرستان وجود دارد که باید با بهره گیری درست در مسیر ایجاد اشتغال باید قرار گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد