سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

300 عنوان برنامه در دهه فجر در شهرستان سامان برگزار می شود

سهراب بابادایی ظهر دوشنبه در ستاد دهه فجر شهرستان سامان با اشاره براینکه 300 عنوان برنامه فرهنگی،هنری، ورزشی و .... در شهرستان سامان در دهه فجر برگزار می شود، اظهار داشت: عمده برنامه های این شهرستان غباروبی گلزار شهداء، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان، برگزاری مراسم جشن انقلاب، افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دستاورد های دانش آموزان، رژه موتوری، برگزاری نماز جماعت 1357 نفری ، برگزاری همایش پیاده روی ، برگزاری شب شعر انقلاب، برگزاری مسابقات عکاسی  و ....است.

وی با اشاره بر اینکه به مدت ده شب به میزبانی ارگان ها و ادرات شهرستان جشن های انقلابی در حسینه ها و مساجد شهرستان برگزار می شود، بیان داشت: هدف از برگزاری این تعداد برنامه ها را تحکیم ارکان اصلی انقلاب، تقویت بنیه دفاعی، تقویت قدرت معنوی نظام، ایجاد ثبات و آرامش در جامعه، تقویت روحیه امید، شادابی و نشاط و تقویت بنیان های فرهنگی ، اعتقادی اخلاقی و ارزشی در جامعه و بیان خدمات دولت  ونظام اسلامی به مردم است.

بابادایی با اشاره بر اینکه درسی که انقلاب اسلامی به ما آموخته است این است که از ابهت ابر قدرت ها نترسیم چرا که امروز دشمنان اسلام از درخشش اسلام بیمناکند، اذعان داشت: انقلاب اسلامی قدرت های استکباری را به ذلت و خواری نشانده است.

وی با اشاره بر اینکه دهه فجر دهه تجدید میثاق ملت با انقلاب است، تصریح کرد: باید تمامی مساجد فعال شوند و حضور در مساجد خاطره فراموش نشدنی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی را باید جشن گرفت .

جشن ها باید به صورت مردمی برگزار شود

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان با بیان اینکه جشن ها باید به صورت مردمی برگزار شود ، بیان داشت: مراسم دهه فجر همکاری و مساعدت همه ارگان ها و مردم را می طلبد.

مجید جلالی پور با بیان اینکه از اهداف اصلی ستاد دهه فجر شهرستان تبین اندیشه های دینی و سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان عامل اتحاد ، انسجام و پیروزی انقلاب اسلامی و بازشناسی نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی ، تبیین نقش انقلاب اسلامی در تقویت باور های دینی ، خود باوری و اعتماد به توانمندی های بومی و ملی ، ترسیم و تبین جایگاه ایثار و شهادت در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی عنوان کردو اذعان داشت: جشن ها باید به صورت با شکوه و فراگیری و با برنامه های امید آفرین و نشاط افزا و پویا و اثر بخش برای تمامی قشر های جامعه برگزار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد