سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

50 هزار نفراز پوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خارج شدند/ افتتاح دو مرکز نیکوکاری در سامان

 ابوالقاسم رستگار پیش از ظهر روز دوشنبه در مراسم افتتاح دو مرکز نیکوکاری در شهرستان سامان با بیان اینکه در سال 88، تعدادحامیان تحت پوشش 130 هزار نفر بوده است، اظهار داشت: در حال حاضر افراد تحت پوشش کمیته امداد 50 هزار نفر ازتحت پوشش بودن کمیته خارج شده است.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری باید مکانی برای شناسایی خیرین و نیازمندان باشد، اذعان داشت: باید در این مراکز مددکاری تخصصی و اجتماعی باید صورت گیرد.

رستگار هدف از افتتاح مراکز نیکوکاری شناسایی ارتباط و تعامل موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله خیرین و موسسه های خیریه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های آنان در رفع مشکل محرومین، توسعه خدمت رسانی به محرومین و تکریم آن ها، ارتقاء فرهنگ انفاق و نیکوکاری عنوان کرد و بیان داشت: این مراکز به صورت هیئت امنایی اداره می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهار محال و بختیاری با اشاره بر اینکه در این شهرستان برای اولین بار طرح شجره طیبه  اجرا و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت، بیان داشت: 20 هزار اصله درخت باغداران حبس نیازمندان منطقه شده است.

رستگار با اشاره بر اینکه شجره طیبه یک اقدام محله ای بودکه صورت گرفت و مورد استقبال اهالی نیز قرار گرفته است، بیان داشت: در روستای مارکده پنج میلیون تومان در اختیار ایتام و نیازمندان قرار گرفته است.

دو مرکز نیکوکاری در شهرستان سامان با حضور امام جمعه شهر سامان، فرماندار سامان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

اولین مرکز نیکوکاری در شهر سامان و دومین مرکز در روستای شوراب صغیر افتتاح شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد