سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

هشت سال دفاع مقدس یک دانشگاه برای ملت ایران است

اسفندیار قربانی پیش از ظهر یک شنبه با عرض تبریک بازگشایی مدارس و ایام دفاع مقدس در مراسم نواختن زنگ شکوفه ها در مدارس شهرستان سامان، بیان داشت: هشت سال جنگ یک دانشگاه برای ملت ایران بوده است.

 با بیان اینکه جنگ تحولی را در بین مردم این ملت ایجاد کرد، اذعان داشت: قدرت مردم ایران برای کلیه کشورهای پر قدرت دنیا ثابت شده  و کشور خودباوری خود را به دشمنان کشور نشان داده است.

وی با اشاره بر اینکه دانش اموزان حال حاضر در اینه مملکت را اداره خواهند کرد، اذعان داشت : داشن‌آموزان باید تلاش و کوشش خود را در راستای کسب دانش بیش از بیش کنند.

قربانی عنوان کرد: با تلاش دانش اموزان در راستای کسب علم و دانش،توانمندی ایران بیش از بیش خواهد شد.



امام جمعه سامان: 50 درصد تربیت فرزندان در خانه و خانواده صورت می گیرد

امام جمعه شهر سامان با بیان اینکه فرزندان امانت  خدواند در دستان ما هستند، اظهار داشت: فرزندان امانتی بالتر از پول و ثروت در دست ما هستند و در سراسر زندگی باید امانت دار خوبی باشیم.

حجت‌الاسلام سید احمد میر دامادی با بیان اینکه عملکرد و رفتار والدین در منازل بر روی فرزندان اثر می‌گذارد، تصریح کرد: باید پدر و مادرها باید رفتاری صحیح در بین فرزندان داشته باشند چرا که رفتار والدین الگو فرزندان است.

وی با بیان اینکه 50 درصد تربیت فرزندان در خانه و خانواده صورت می گیرد، بیان داشت: برای تربیت تربیت فرزندان تنها انتظار نباید از مدارس باشد .

میر دامادی با بیان اینکه سال اولی‌ها بچه‌های حساسی هستند، اذعان داشت: باید به صورت حساس سال اولی ها را به درس مطالعه و .... علاقمند کرد.

زنگ شکوفه ها به صورت نمادین با حضور امام جمعه شهر سامان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سامان و دستگاه ها  و ارگان های دولتی شهرستان در مدرسه شهید یزدانی سامان نواخته شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد