سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

شوراهای اسلامی شهرستان سامان به دنبال جذب سرمایه گذار بخش خصوصی باشند

اسفندیار قربانی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تحلیف شورا های روستا شهرستان سامان با بیان اینکه اولویت کار و هدف شورا ها باید خدمت به مردم و نیازمندان باشد، اظهار داشت: شورا ها باید به قانون شوراها مسلط بوده و جلسات شوراها به صورت متمرکز تشکیل شود.

وی با اشاره بر اینکه شوراها باید دستگاه ها و بخش خصوصی را درگیر کار کنند، بیان داشت: در این شهرستان باید به دنبال جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرستان باشند.

قربانی با بیان اینکه در راستای جذب گردشگر باید سرمایه گذاری  در ساخت کمپینگ های ، اقامتگاه های موقت و ... صورت گیرد، اذعان داشت: جذب سرمایه گذار در بخش های ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی ، جذب سرمایه گذار در بخش و زیر ساخت های گردشگری و ... باید جز اولویت های شورا های شهرستان قرارگیرد.

وی با اشاره بر اینکه با ایجاد پالایشگاه، کارخانه فولاد  توسعه فضا های گردشگری و ... موجب ایجاد اشتغال پایدار و افزایش درآمد سرانه مردم شهرستان می شود،تصریح کرد: بدون تغییر کاربری زمین ها کشاورزی باید جذب سرمایه گزار در این منطقه صورت گیرد.

فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه در دوره سوم شوراها فعالیت ها از قبیل ایجاد دانشگاه پیام نور، آسفالت و بهسازی راه های روستایی، ایجاد زیر ساخت های گردشگری، ایجاد طرح های کشاورزی و ... انجام شده است، یاد آورشد: حضور گردشگران در این شهرستان را باید غنیمت دانست و با توجه به حضور گردشگران زیر ساخت گردشگری در این شهرستان کم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد