سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

سامان از امکانات لازم برای پذیرایی از گردشگران برخوردار نیست

شهردار سامان گفت: به دلیل نبود زیر ساخت‌های لازم در شهر سامان، این شهر از امکانات لازم برای پذیرایی از گردشگران برخوردار نیست.

محسن حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تبدیل شدن شهر سامان به قطب گردشگری استان از خواسته‌های شهروندان است و رسیدن به این هدف با برنامه‌ریزی و همت جدی مسئولان استانی محقق خواهد شد.

حیدری ادامه داد: یکی از مشکلات شهرداری در خصوص انجام پروژه‌های عمرانی نبود درآمد کافی است و درآمدهای عمومی شهرداری پاسخگوی سهم عقب‌افتادگی‌ پروژه‌های عمرانی شهرداری نیست.

پارک بزرگ سامان نیازمند اعتبارات است

وی اذعان داشت: پارک بزرگ دربند با مساحت 3.5 هکتار با کلیه امکانات در شمال شهر سامان در حال احداث است اما به دلیل نبود اعتبارات لازم تا کنون 30 درصد این پارک پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی یادآور شد: در صورت تخصیص اعتبارات لازم برای احداث پارک در بند این مجموعه شش ماهه به بهره‌برداری خواهد رسید و مورد استفاده برای شهروندان قرار می‌گیرد.

حیدری با اشاره به اینکه نظافت معابر شهر همه روزه انجام می‌شود، بیان داشت: در حاشیه خیابان اصلی این شهر دقت لازم برای رفع زباله‌ها وجود ندارد.

وی یکی از بزرگترین مشکلات شهر را عبور ترافیک‌های سنگین بین استانی از داخل شهر دانست و بیان داشت: این مشکل با احداث کمربندی شمال شهر سامان برطرف خواهد شد.

شهردار سامان گفت: شهر سامان دارای قابلی‌های ویژه گردشگری است و به همین دلیل از آن به عنوان نگین استان چهارمحال و بختیاری یاد می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد