سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

مشارکت 97 درصدی مردم سامان در انتخابات

اسفندیار قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات 97 درصد بوده است، اظهار داشت: در این شهرستان 23 هزار و 330 نفر واجد الشرایط رای دهنده در این شهرستان بوده اند که از این تعداد 22 هزار و 540 نفر رای داده اند.

وی بیان داشت: جمعیت این شهرستان 35 هزار و 895 نفر است.

قربانی با اشاره بر اینکه مردم این شهرستان با حضور در پای صندوق های رای حماسه سیاسی را خلق کردند، اذعان داشت: مردم با بصیرت و آگاهی به موقع عکس العمل نشان دادند و با حضور و مشارکت خود در انتخابات سیلی محکم بر یاوه گویان و دشمنان این کشور زدند.

وی با اشاره بر اینکه مشارکت مردم در این شهرستان نسبت به تمام انتخابات بیشتر از گذشته و با شکوه تر بوده است، بیان داشت: مردم این کشور اهل مقاومت در برابر تحریم های فلج کننده دشمنان این کشور هستند حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده پای بندی مردم به نظام و رهبری است.

فرماندار سامان با بیان اینکه در انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان سامان 218 نفر ثبت نام کرده بودند، تصریح کرد از این تعداد 17 نفر انصراف و 20 نفر شرایط احراز را نداشتند و از این تعداد 181 نفر واجد الشرایط شورای های شهر و روستا در این شهرستان بودند.

اسفندیار قربانی با بیان اینکه در این شهرستان 70 نفر برای انتخابات شهر و روستا از سوی مردم این شهرستان انتخاب شدند، بیان داشت: روستا های سوادجان، هوره، گرمدره، شوراب صغیر دارای پنج شورا و 15 روستا داری سه شورا هستند.

وی تصریح کرد:در روستای چم چنگ، چم خرم، مارکده به دلیل به حد نصاب نرسیدن ثبت نامی شورا انتخابات شورای شهر و روستا را برگزار نشد و تنها انتخابات ریاست جمهوری در این روستاها برگزار شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد