سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سامان تشکیل می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، بهروز صادقی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: در جلسه ای که با حضورمدیرکل امور اجتماعی استانداری و فرماندار شهرستان سامان برگزار شد تشکیل شدن انجمن کتابخانه های شهرستان سامان مطرح شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این جلسه ضمن تبریک شکل گرفتن شهرستان سامان و ارتقای آن از بخش به شهرستان عنوان کرد: پیشنه فرهنگی شهر سامان ،مهد شاعران و اهالی فرهنگ و ادب بر همه مبرهن است و توسعه فضای فرهنگی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در این شهرستان باید از اولویت های مهم در جهت توسعه فرهنگ عمومی شهر باشد.

وی در ادامه در جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی و تحقق اهداف نهاد کتابخانه های کشور گفت: انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان در اسرع وقت تشکیل شود تا با مساعدت مسئولان شهرستان نسبت به رفع مشکلات کتابخانه ها و اتخاذ تدابیرلازم در جهت توسعه فرهنگ مطالعه اقدام شود.

فرماندار شهرستان سامان ضمن استقبال از پیشنهاد مدیرکل کتابخانه های استان گفت: بی تردید توجه به مسائل فرهنگی مهمترین دغدغه مسئولان این شهر می باشد و در اولین فرصت نسبت به تشکیل انجمن کتابخانه این شهرستان اقدام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد