سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

جوابیه دانشگاه پیام نور سامان به گزارش سامان و دانشگاهی بی سامان

به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو» متن این جوابیه به شرح زیر است:
 
این دانشگاه از سال 1386 در این شهرستان به لحاظ وجود قابلیت‌های شهرستان راه اندازی شده و یکی از بهترین واحدهای جدیدالتاسیس بوده که با همکاری و مساعدت هیات موسس دانشگاه راه اندازی شده و در حال حاضر نیز دارای ساختمان آموزشی و فضای آموزشی مناسب با مالکیت دانشگاه پیام‌نور سامان می‌باشد. هیات موسس دانشگاه قبلا با در اختیار قرار دادن یک فضای مناسب که برای بهسازی آن بالغ بر 600 میلیون ریال در سال 1386 هزینه نموده و به صورت رایگان به جهت انجام تعهدات هیات موسس در اختیار دانشگاه قرار گرفت که نیاز به قدردانی از همکاری کلیه مسئولین و هیات محترم موسس و مسئولین دانشگاه پیام‌نور استان دارد که این مجموعه آموزش عالی را در این شهرستان دایر نمودند که متاسفانه به صورت غیر منصفانه و غیر کارشناسانه تحلیل گردیده است که این امر نیز باید چاره‌اندیشی گردد.
 
1-دانشگاه پیام‌نور سامان برای اولین بار رشته مدیریت صنعتی را در مقطع کارشناسی بین کلیه دانشگاه‌های دولتی، پیام‌نور و آزاد و علمی کاربردی در استان دایر نموده است.
 
2-موقعیت پنج هکتاری زمین اختصاص داده شده به فضای آموزشی دانشگاه که در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده که این زمین براساس پیش‌بینی طرح جامع تفصیلی شهر بوده که به عنوان فضای آموزشی و همجوار با مجتمع ادارات و مصلی نماز جمعه شهر قرار گرفته که دلیل به انتخاب آن کارشناسانه مشاوران خبره و مطلع طرح جامع تفصیلی باشد.
 
3-ساختمان این دانشگاه که بالغ بر 1400 متر مربع با کلیه امکانات با کاربری آموزش عالی با همت و پیگیری ریاست محترم دانشگاه پیام‌نور استان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال کلنگ آن را سال 1389 به زمین زده شد بلافاصله در سال 1390 تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که جای تقدیر و تشکر از کلیه عوامل به جهت اینکه از بعد زمانی (شروع تا تکمیل) از سرعت مناسبی نسبت به سایر پروژه‌ها داشته در اجرای این امر می‌باید به عمل آید.
 
4-دانشگاه در فاصله 500 متری ساختمان‌های مسکونی و بیمارستان شهر احداث شده و جهت ایاب و ذهاب دانشجویان گرامی با همکاری فرماندار محترم و شهردار یک خط واحد ویژه راه اندازی شده که دانشجویان گرامی از این امکانات رفاهی استفاده می‌نمایند.
 
5-در حال حاضر علی‌رغم محدودیت اعتبار این دانشگاه غذای دانشجویان را توسط یکی از بهترین رستوران‌های شهر قرارداد تهیه و توزیع غذا با این دانشگاه منعقد نموده است و غذای بسیار با کیفیت با نرخ مصوب در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.
 
6-از آنجایی که این دانشگاه اعتقاد راسخی به امر ارتقای فرهنگی داشته لذا در کلیه مناسبت‌های مختلف واحد فرهنگی این دانشگاه علی‌رغم کمبود نیروی انسانی برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان و دانشگاه برگزار نموده که مستندات آن بر روی سیستم درگاه که کلیه فعالیت‌های امور فرهنگی در آن ثبت می‌گردد قابل مشاهده و استفاده می‌باشد.
 
7-جاده دسترسی به متراژ 500 متر با عنایت مسئولین شهرستان و استانداری محترم اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال جهت بهسازی آن اختصاص داده شده که زیرسازی آن انجام و در مراحل آسفالت می‌باشد که شهردار محترم قبل از نقل مکان به این دانشگاه جاده را بهسازی و شن‌ریزی و زیرسازی نموده که جای تشکر و قدردانی دارد.
 
8-هیچ یک از اساتید این دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد نبوده و عنوان این امر صحت نداشته است.
 
9-دانشگاه در کلیه برنامه‌های برگزار شده در سطح دانشگاه در حد توان و امکانات و توان حمایت‌های مختلف مالی، تجهیزاتی و امکانات خود را از بسیج به عمل آورده است که مستندات آن موجود و عنوان این امر بی انصافی محض می‌باشد.
 
10-یکی از افتخارات این نظام افزایش ظرفیت‌های فضای آموزش عالی بوده که دانشگاه پیام‌نور با شعار آموزش (همه جا همه کس و همه وقت) در کلیه مناطق کشور برای دسترسی کلیه علاقه‌مندان به تحصیلات عالیه امکانات لازم را فراهم آورده که یکی از فضاهای مناسب این دانشگاه می‌باشد.
 
11-تمامی کلاس‌های دانشجویان در این دانشگاه دایر بوده و دانشجویان محترم می‌توانند از این امکانات بهره‌مند گردند. مگر دروسی که تعداد آنها طبق ضوابط و آئین‌نامه آموزشی به حد نصاب تشکیل کلاس نرسد.
 
12-جلسات شورای فرهنگی به تناسب برنامه‌ها و فعالیت‌های مورد نیاز علی‌رغم کمبود نیروی انسانی در این حوزه تشکیل می‌گردد و دانشگاه اعتقادی راسخی برای انجام برنامه‌های فرهنگی داشته که مستندات آن در دانشگاه موجود می‌باشد.
 
13-مسیر دسترسی دانشگاه از طرف شهردار محترم زیرسازی شده و مشکل گل‌آلودگی برای تردد ندارد.
 
ضمناً‌ عنوان اینکه ریاست دانشگاه حاضر به پاسخگویی نشد واقعیت نداشته و عنوان گردیده که جهت اخذ هر گونه اطلاعات می‌بایست در محل دانشگاه حضور و با ارائه کارت شناسایی اطلاعات مورد نظر را اخذ نمود و همچنین دانشگاه به رابط آن خبرگزاری توصیه می‌نماید که با حضور در محل دانشگاه ضمن کسب اطلاعات از وضعیت و موارد کذب منعکس شده بازدید و واقعیت‌ها را درج نماید که این کوتاهی و قصور از سوی آن خبرگزاری گلایه این دانشگاه را به همراه داشته که منبعد برای درج هر گونه خبر می‌بایست با بررسی دقیق و اخذ اطلاعات از منابع صاحب صلاحیت داده ها اخذ و در یک رسانه ملی درج گردد که از سوی افراد معاند و مقرض تحت هر عنوانی که هدفی جز تخریب و زیر سوال بردن خدمات نظام مقدم جمهوری اسلامی ایران را دارید صورت پذیرد. در پایان از مجموعه خبرنگاران محترم که تحت لوای نظام مقدم جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری هدفی جزء خدمت صادقانه نداشته به جهت درج این جوابیه کمال تشکر را دارد.
 
در پایان از کلیه دلسوزان به نظام مقدس جمهوری اسلامی که هدف آنان در جهت ارتقاء و اعتلای این نظام می‌باشد صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد