سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

نمایشگاه توانمندی هنرجویان شهرستان سامان افتتاح شد

نمایشگاه توانمندی های هنرجویان در شهرستان سامان پیش از ظهر یکشنبه با حضور فرماندار، امام جمعه سامان و مسئولین شهرستانی در هنرستان دخترانه الزهرا شهر سامان افتتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از دو هزار اثر از هنرجویان در رشته های کامپیوتر، معماری، نقاشی، طراحی دوخت وگرافیک به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه توانمندی های هنر جویان همزمان با هفته مشاغل از هشت اردبیهشت ماه لغایت 11اردیبهشت ماه از ساعت هشت صبح لغایت 15 بعد از ظهر برپااست.

همچنین نمایشگاهی با همین عنوان در هنرستان پسرانه شهید ذبیحی سامان با بیش از یک هزار  و500 اثر از هنر جویان در رشته های ساختمان، الکترونیک و الکتروتکینک برپا شده است.

فرماندار شهرستان سامان در آئین افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش آموزش هنر وصنعت به دانش آموزان دانست و اظهار داشت: آموزش دانش آموزان و انتخاب رشته مناسب با توجه به نیاز های جامعه بسیار ضروری است.

اسفندیار قربانی با بیان اینکه آموزش رشته های فنی در جامعه باید در بین خانواده ها و دانش آموزان فرهنگ سازی شود، بیان داشت: دانش آموزان با یادگیری شغل های فنی می توانند بعد از فراغت از تحصیل به صورت شخصی ایجاد شغل کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد