سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

نخستین فرماندارˈسامانˈ در چهارمحال وبختیاری منصوب و معرفی شد

طی حکمی از سوی ˈمصطفی محمدنجارˈ وزیر کشور، ˈاسفندیار قربانیˈبه عنوان فرماندار شهرستان تازه تاسیس ˈسامانˈ در چهارمحال وبختیاری منصوب و معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در حکم وزیر کشور به فرماندار شهرستان تازه تاسیس ˈسامانˈ آمده است: 

جناب آقای ˈاسفندیار قربانیˈ 

در اجرای ماده 5 مصوبه شماره 12602 مورخ سی ام مهرماه 1377 شورای عالی اداری، جنابعالی را به عنوان فرماندار سامان منصوب می نمایم. 

امید است با استعانت از خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب، در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

استاندار چهارمحال وبختیاری در آیین افتتاح فرماندار شهرستان سامان، اظهار داشت: نگاه مثبت رئیس جمهوری، وزیر کشور و معاون سیاسی وزیر کشور، مدیران ستادی استانداری و پیگیری و همراهی ائمه جمعه و جماعات از عوامل موثر در ارتقاء بخش سامان به شهرستان است.

ˈعلی اصغر عنابستانیˈ ادامه داد:ارتقاء بخش سامان به شهرستان و استقرار فرمانداری در آن، هدیه دولت خدمتگزار دهم به مردم رشید، دلاور و ولایتمدار این خطه است.

وی اضافه کرد:تحقق اهداف توسعه و پیشرفت شهرستان سامان به میزان همت مردم و مسوولان و همکاری آنان در راستای عدالت محوری بستگی دارد.

عنابستانی، تلاش و همت در راستای تشکیل ساختارهای اداری لازم، تشکیل بخشداری های جدید شهرستان، ارتقاء ساختار اداری دستگاه هایی که در سامان نمایندگی دارند، استفاده از فرصت گردشگری در منطقه نمونه گردشگری پل زمانخان و تلاش برای سرعت بخشی به عملیات اجرایی توسعه منطقه گردشگری را از انتظارت مردم و دولت از فرماندار جدید بیان کرد.

استاندار چهارمحال وبخیتاری ادامه داد:توسعه صنایع تکمیلی و تبدیلی کشاورزی و راه اندازی کارگاه های فراوری محصولات باغی، ساماندهی و بهسازی محور ارتباطی حاشیه زاینده رود و پیگیری اجرا و تکمیل چهارخطه سامان به تیران از دیگر انتظارات مردم و مسوولان از فرماندار جدید شهرستان سامان است.

امام جمعه شهر سامان نیز در این آیین اظهار داشت:پیگیری مدیریت یکپارچه زاینده رود، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب سامان، تکمیل کمربندی شهر مرکز شهرستان، پیگیری ساخت جاده جایگزین پل زمانخان و افزایش خدمات عمومی به گردشگران و ساماندهی ساخت و سازهای انجام شده در حاشیه زاینده رود باید از سوی فرماندار جدید پیگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین ˈسیداحمد میردامادیˈهمچنین از افزایش خدمات دستگاه های خدمات رسان به گردشگران ورودی داخلی و خارجی و توسعه منطقه نمونه گردشگری سامان به عنوان دیگر برنامه های اصلی فرماندار شهرستان یاد کرد.

ˈاصغر مظفریˈ بخشدار سابق سامان نیز در این آیین با بیان اقدامات انجام شده طی مدت تصدی بخشداری، گفت:پیگیری و راه اندازی دانشگاه پیام نور سامان، گازرسانی به شوراب کبیر، تکمیل استخر شنای سامان، نهادینه شدن سه جشنواره شکوفه های بهاری، هلو و رفتینگ در راستای توسعه گردشگری شهرستان، اجرای طرح های هادی روستایی و افزاتیش سرانه ورزشی شهرستان به 23 سانتیمتر مربع از اقدامات انجام شده طی مدت تصدی بخشداری سامان است.

ˈاسفندیار قربانیˈ نخستین فرماندار سامان نیز در این آیین با تشکر از حسن نظر وزیر کشور و استاندار چهارمحال وبختیاری نسبت به خود، اظهار داشت:توسعه صنعت گردشگری و تلاش برای افزایش درآمدهای مردم از این صنعت، تلاش و پیگری در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام و پیگیری جدی توسعه مناطق نمونه گردشگری از برنامه های خود در تصدی این سمت است.

آیین افتتاح فرمانداری شهرستان سامان با حضور معاونان استاندار چهارمحال وبختیاری، اعضای شورای اداری استان، خانواده معظم شهیدان، مدیران محلی و جمعی از مردم برگزار شد. 

ˈاسفندیار قربانیˈ نخستین فرماندار سامان، پیش از این مسوولیت اداره کل بازرسی و نظارت و رسیدگی به شکایات استانداری چهارمحال وبختیاری را عهده دار بود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد