سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

اسکان میهمانان نوروزی در سامان

محسن حیدری پیش از ظهر یک شنبه در جلسه افتاح شهرستان بن و سامان اظهار داشت: شهرستان سامان مکان های دیدنی زیادی دارد که مسافران  در تمامی فصل ها به این مکان ها آمده و از آنها دیدن می کنند.

وی تصریح کرد: مقبره شاعر دهقان، مکان یادبود شاعر ولایی، عمان سامانی، تعداد دو حمام قدیمی و خزینه ای، مجموعه گردشگری پل زمانخان و سواحل زیبا حاشیه زاینده رود به طول 40 کیلومتر از جمله مکان های دیدنی این شهرستتان به شمار می آیند.
 
حیدری ادامه داد: شهرداری این شهر اقدام به تامین مکان مناسب برای اسکان در مدارس کرده است و امکانات و تاسیسات موجود در منطقه مانند مجموعه رفاه گستر که دارای سوئیت شیشه ای و قابل نشیمن در قسمت مجموعه دهکده زاگرس را پیش بینی کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم با صنوف کشیک دار در ایام تعطیلات نوروزی صورت گرفته است بیان داشت: هماهنگی با دستگاه های امدادی، اورژانس، هلال احمر و غریق نجات در منطقه پل زمانخان انجام گرفته است.
 
شهردار سامان گفت: دو محله با هماهنگی نیروی انتظامی  برای تامین امنیت در اماکن پارکی کوهستان، پارک کودک و ضلع شمالی پل زمانخان و مساحتی حدود 15 هکتار در دستور کار قرار گرفته است.
 
حیدری یادآور شد: شهرداری ها در راستای اهداف وظیفه ای، کاشت گل های نوروزی، تنظیف معابر و رنگ آمیزی جداول و... را در دستور کار قرار داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد