سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

پیشنهاد 5 نقطه برای احداث کمپ گردشگری زاینده‌رود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر پنج نقطه در این استان برای احداث کمپ موقت گردشگری زاینده‌رود در دست بررسی است.

خبرگزاری فارس: پیشنهاد 5 نقطه برای احداث کمپ گردشگری زاینده‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری این استان با اشاره به ساخت کمپ گردشگری در این استان اظهار داشت: پنج نقطه در این استان برای ساخت کمپ موقت گردشگری در نظر گرفته شده است که در حال بررسی است.

وی افزود: هر یک از این نقاط که نسبت به اراضی دیگر موقعیت بهتری داشته باشد با نظر کارشناسان مربوطه برای احداث کمپ انتخاب می‌شود.

ریاحی ادامه داد: حاشیه زاینده‌رود و پل زمان‌خان به دلیل اینکه هر ساله با تراکم جمعیت و گردشگر زیادی روبرو می‎شود، به توسعه مکان و فضا برای ارائه خدمات بهتر به مردم نیاز دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ورود جمعیت به منطقه تفریحی پل زمان‌خان بیش از ظرفیت این مکان است، گفت: این منطقه و امکانات فعلی جوابگوی این خیل گردشگر نیست بنابراین از اراضی اطراف برای ایجاد کمپ موقت استفاده می‌کنیم تا از این تراکم کاسته شود.

ریاحی تصریح کرد: فراهم آوردن امکانات لازم در این پنج نقطه از جمله امکاناتی برای چادرزدن و سرویس بهداشتی در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد که در این راستا با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: روستاهای ایل‌بیگی، چم‌خلیفه، چم‌چنگ، مارکده و چلوان که در مجاورت رودخانه زاینده‌رود در بخش سامان قرار دارد، پنج منطقه‌ای است که برای احداث کمپ گردشگری زاینده‌رود پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
شریفی سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 13:03

سلام وخسته نباشد
من قبلا هم گفتم من از مطالب سایت شما برای آپلود سایت شهرداری سامان استفاده می کنم اگر شما اجازه این کار را نمی دهید تا انجام ندم.خیلی ها موافق این نیستن که از مطالب استفاده کنم .ممنون میشم اگر راضی نیستید ابلاغ کنید

مشکلی نیست استفاده کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد