سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

سفره‌های زیرزمینی دیگر پاسخگوی نیاز آبی مردم نیست

علی پورعبدالله بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات آب در شهرستان شهرکرد اظهار داشت: تلاش بر این است تا تصفیه‌خانه آب شهر سامان با سرعت بیشتری تکمیل و راه‌اندازی شود که البته مستلزم اختصاص اعتبارات مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه سفره‌های زیرزمینی دیگر پاسخگوی نیاز آب شرب شهر سامان نیست، افزود: بر همین اساس به دنبال کمبود آب در شهر سامان که به علت افت میزان آب چاه‌های این شهر و افزایش مصرف در شهر سامان از توابع استان چهارمحال و بختیاری به وجود آمد، اکیپ حوادث و مقابله با بحران این شرکت بصورت ضربتی سه حلقه چاه جدید آب را بازسازی و وارد مدار بهره‌برداری کرد.

پورعبدالله تصریح کرد: از آن دسته از مشترکین پرمصرف که آب شرب را به مصارف غیرضروری مانند آبیاری باغچه‌ها، شستن اتومبیل، بنایی و ساخت و ساز و ... می‌رسانند، تقاضامندیم از اینگونه مصارف پرهیز کنند تا این شرایط را بدون کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری در ادامه از برخورداری ساکنین منطقه برم‌ پهنه شهرکرد از خدمات شبکه‌های فاضلاب خبر داد و گفت: تاکنون با صرف اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال 4 هزار و 500 متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در منطقه جدید برم ‌پهنه شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری اجرا شده است که نیمی از محله‌های این منطقه را دربر می‌گیرد.

وی گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در سال‌جاری مابقی این منطقه لوله‌گذاری فاضلاب خواهد شد و کل ساکنین این محل از نعمت شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب برخوردار خواهند شد.

پورعبدالله با بیان اینکه تاکنون بیش از 62 درصد مناطق شهری استان زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار دارد، گفت: این شرکت آمادگی دارد مناطق و شهرهای فاقد فاضلاب را به تدریج زیر پوشش این خدمات بهداشتی قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد