سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

رفع مشکل ترافیکی بخش سامان با ایجاد محور ارتباطی جدید

 فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: مشکل ترافیک و مدیریت بحران در بخش سامان با ایجاد یک محور ارتباطی جدید برطرف می‌شود.

خبرگزاری فارس: رفع مشکل ترافیکی بخش سامان با ایجاد محور ارتباطی جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی ظهر امروز در نشست مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: در زمینه مدیریت بحران باید توجه به بخش خشکسالی در اولویت برنامه‌ریزی‌های این شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: در زمینه بحران خشکسالی مهم‌ترین بحران در سال جاری است که باید در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

کاظمی با بیان اینکه دشت شهرکرد حدود یک و نیم سال است که با مشکل کم‌آبی مواجه است، بیان داشت: برای استفاده مردم از آب سالم و بهداشتی ایجاد یک تصفیه‌‌خانه در این منطقه ضروری است.

فرماندار شهرکرد با بیان اینکه بیشترین بارش در این شهرستان به صورت باران صورت می‌گیرد، گفت: متاسفانه آب باران نیز به دلیل جاری بودن هدر می‌رود و کشاورزان این شهرستان نمی‌توانند استفاده مطلوبی از این بارش‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: باید با ایجاد برکه‌های مصنوعی از هدر رفتن آب باران در فصل بارش جلوگیری کنیم تا کشاورزان بتوانند با استفاده از این آب‌های ذخیره شده مشکلات کم‌آبی خود در دشت‌های شهرکرد را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه انجام مطالعات طرح‌ها در این شهرستان بسیار زمانبر است، اذعان داشت: متاسفانه بسیاری از مراحل مطالعات تشریفاتی است و می‌توان با صرف حداقل زمان مطالعات طرح‌های این شهرستان را انجام داد که دستگاه‌ها در این زمینه همکاری مطلوبی را ندارند.

کاظمی افزود: در زمینه خشکسالی باید از طرح‌های کوتاه مدت استفاده کنیم چرا که این طرح‌ها ما را زودتر به اهداف خودمان می‌رساند.

وی از رفع مشکل کم‌آبی شهرستان شهرکرد خبر داد و اذعان داشت: در سال جاری با اقدامات به موقع مشکلات مردم در این زمینه برطرف شده و دیگر نیازی به آبرسانی سیار به شهروندان نیست.

وی با اشاره به فعال شدن گسل زاگرس در چند روز گذشته بیان داشت: ما در دو هفته گذشته در استان چهارمحال و بختیاری شاهد زلزله‌های پراکنده بسیاری بوده‌ایم که باید در این زمینه اقدامات لازم انجام گیرد و تمامی مسئولان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

فرماندار شهرکرد از ایجاد یک راه جدید مقابل هتل گل‌های سامان به سمت روستاهای این بخش خبر داد و افزود: با ایجاد این راه جدید مشکلات ترافیکی و مدیریت بحران در این منطقه برطرف می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد