سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

دبی آب شرب چاه های شهر سامان کاهش یافت

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری از کاهش آبدهی چاههای شهر سامان و افزایش مصرف آب در این شهر همزمان با شروع فصل تابستان خبر داد.



' نبی الله پورعبدالله ' روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با شروع فصل تابستان، میزان آبدهی پنج چاه آب شرب شهر سامان از 54 لیتر در ثانیه به 45 لیتر در ثانیه کاهش یافته است .

وی افزود: مصرف آب در این شهر، با توجه به گرم شدن هوا و افزایش گردشگران، افزایش یافته و این میزان مصرف بیش از ظرفیت تاسیسات تامین آب شهر است .

پورعبدالله با تشریح وضعیت منابع آب و تداوم خشکسالی در سامان و شهرهای چهارمحال و بختیاری افزود: مصرف سرانه آب در شهر سامان بیش از 200 لیتر در شبانه روز است که باید به 150 لیتر کاهش یابد .

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری افزود: برای رفع کمبود آب ساکنان این شهر ساخت اولین تصفیه خانه شهر سامان در مجاورت رودخانه زاینده رود آغاز شده که در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز با سرعت بیشتری تکمیل و راه اندازی می شود.

معاون بهره برداری شرکت آبفا شهری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ساکنان شهر های بروجن، سفید دشت، بلداجی، گندمان، فرادنبه، بن، مالخلیفه و آلونی نیز با کمبود آب مواجهند.

این مسوول تصریح کرد:بخش زیادی از آب شرب استان در مصارف غیر آشامیدنی مصرف می شود که لازم است شهروندان به این مهم توجه کنند و آب شرب را صرف این گونه امور نکنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد