سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

کمک 500 میلیون ریالی باغداران سامانی به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: مردم خیر بخش سامان از توابع شهرستان شهرکرد 500 میلیون ریال در قالب طرح شجره طیبه به کمیته امداد پرداخت کردند.

خبرگزاری فارس: کمک 500 میلیون ریالی باغداران سامانی به مددجویان کمیته امداد

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: تاکنون باغداران بخش سامان بیش از 3 هزار اصله درخت و محصول آن را به طرح شجره طیبه اختصاص دادند.

وی افزود: مردم خیر این بخش با اجرای این طرح تاکنون 500 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده‌اند.

رستگار ادامه داد: پیش‌بینی می‎شود تا پایان امسال نیز بیش از 30 هزار اصله درخت در راستای اجرای طرح ملی شجره طیبه پلاک‌کوبی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به جایگاه زکات برکت در مال، گسترش روزی را از آثار پرداخت زکات برشمرد و گفت: اجرای طرح شجره طیبه یکی از طرح‌های موفق در کمیته امداد است که انتظار می‎رود کشاورزان در اجرای فراگیر این طرح کمیته امداد را یاری‌گر باشند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید رجایی در شهرستان شهرکرد، گفت: تاکنون 18 هزار نفر در قالب این طرح از حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان بهره‌مند شده‌اند.

رستگار ادامه داد: این مددجویان علاوه بر دریافت مستمری ماهیانه از کمک‌‎های درمانی، فرهنگی، مسکن، جهیزیه، طرح اکرام، محسنین، شفا، رضوان، بیمه‌های اجتماعی و مشاوره استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی افراد مستمری‌بگیر از اولویت برنامه‌های این نهاد در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، افزود: امسال بیش از 300 خانوار به ‌دلیل توانمند شدن از تحت حمایت دائمی این نهاد خارج می‎شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از یک هزار و 100 خانوار که از طرح‌های اشتغالزایی و فرهنگی استفاده می‌کردند و به توانمندی فکری، فرهنگی و درآمدی رسیده‌اند از دایره حمایت‌های این نهاد خارج شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد