سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

پارکینگ طبقاتی پل زمانخان سامان احداث می‌شود

بخشدار سامان گفت: احداث پارکینگ طبقاتی پل زمان‌خان سامان نیازمند همکاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

خبرگزاری فارس: پارکینگ طبقاتی پل زمانخان سامان احداث می‌شود

اصغر مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: همزمان با 25 فروردین ماه جاری جشنواره شکوفه‌های بادام در سامان برگزار می‎شود.

وی معرفی جاذبه‌های گردشگری سامان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: شهر سامان به واسطه گذر رودخانه زاینده‌رود از حاشیه این شهر مناظر بسیار بکر و زیبایی را فراروی بیننده ایجاد کرده است که تاکنون آن گونه که شایسته است زیبایی‌های بهار و شکوفه‌های درختان بادام این شهر به تصویر کشیده نشده است.

مظفری ادامه داد: به تصویر کشیده شدن زیبایی این شهر با باغات میوه فراوانش موجب جذب گردشگر و مسافر به این شهر خواهد شد، که این مسئله رونق بخش گردشگری شهر سامان خواهد بود.

بخشدار سامان جذب سرمایه‌گذاران خصوصی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: متأسفانه تاکنون بخش خصوصی به علت مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد نتوانسته است بازده مطلوبی از سرمایه‌گذاری خود را شاهد باشد، بر همین اساس از ادامه همکاری منصرف می‏شود، برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی در رونق‎بخشی به بخش خصوصی و تشویق سرمایه‌گذاران بسیار مثمرثمر خواهد بود.

وی اضافه کرد: پروژه احداث پارکینگ طبقاتی پل زمانخان از جمله اقداماتی است که جانمایی آن در ضلع شمالی پل انجام شده است، ولی شهرداری سرمایه لازم برای به انجام رساندن این پروژه را نتوانسته است فراهم کند.

مظفری ادامه داد: بر همین اساس انتظار می‎رود افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در اجرایی شدن این پروژه را دارند می‌توانند با شهرداری مشارکت کرده تا این پروژه در اسرع وقت و کوتاه‌‎ترین زمان احداث شود.

بخشدار سامان با اشاره به آمار ورودی گردشگر به این شهر، گفت: در نوروز امسال افزون بر 5 میلیون گردشگر به این استان مسافرت کردند که افزون بر 30 درصد از تعداد مسافران ورودی به استان از بخش سامان بازدید کردند.

وی اختصاص امکانات و تجهیزات لازم در این سایت گردشگری را بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: مسافران و گردشگران ورودی به این سایت کمبود پارکینگ را از عمده‌ترین مشکلات موجود این منطقه گردشگری برشمردند که باید در اسرع وقت رفع شود.

مظفری اجرایی شدن طرح هشت هکتاری گردشگری در روستای سوادجان را از دیگر طرح‌های گردشگری این بخش برشمرد و گفت: اجرایی شدن این طرح نیازمند سرمایه‌گذاری است که لازم است با همکاری دهیاری روند احداث این مجتمع گردشگری تسهیل تا شاهد رونق گردشگری بیش از پیش منطقه باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 15:11

ترو خدا این پارکینگ را بسازید خواستگارم اومد گفت اینجا داهاته رفت دیگه نیومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد