سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

بیمارستان‌های چلگرد و سامان به بهره‌برداری می‎رسد

: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از آغاز بهره‌برداری از بیمارستان‌های چلگرد و سامان همزمان با ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: بیمارستان‌های چلگرد و سامان به بهره‌برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: علاوه بر این دو پروژه، ساختمان کلانتری شهر ناغان نیز از دیگر طرح‎های آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر است.
وی ظرفیت بیمارستان‎های چلگرد و سامان را به ترتیب 32 و 24 تختخوابی عنوان کرد و افزود: مساحت این سه پروژه بیش از 5 هزار و 500 متر مربع است و برای ساخت آن بیش از 43 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
ابراهیمی افزود: راه‌اندازی این دو بیمارستان بخش عمده‌ای از نیازهای درمانی مردم شهرستان کوهرنگ و بخش سامان در این استان را برطرف می‎کند.
به گفته مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، ساخت این دو بیمارستان بیش از 100 شغل در این استان ایجاد کرده است.
وی با اشاره به برخی ویژگی‌ها و مشخصات این دو بیمارستان ادامه داد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم شهرستان کوهرنگ ظرفیت بیمارستان چلگرد در سومین سفر استانی هیئت دولت به این استان از 2 تختخواب به 32 تختخواب ارتقا پیدا کرد. 
وی مساحت زمین این بیمارستان را 5 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این بیمارستان در دو طبقه با زیربنای 4 هزار مترمربع در حال ساخت است. 
ابراهیمی با بیان اینکه کلنگ احداث بیمارستان 32 تختخوابی چلگرد در سال 86 به‌زمین زده شده است، گفت: تمامی مقررات ملی ساختمان در احداث این بیمارستان رعایت شده است. 
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تجهیزات به‌کار رفته در احداث این بیمارستان، گفت: این بیمارستان مجهز به تمامی بخش‌ها اعم از اورژانس، رادیولوژی، اتاق عمل، زنان و زایمان، آزمایشگاه است. 
وی از صرف 19 میلیارد و 450 میلیون ریال برای احداث این بیمارستان خبر داد و گفت: با اتمام عملیات اجرایی این بیمارستان در سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماده افتتاح و ‌بهره‌برداری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد