سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

شهرداری سامان برای ورود به عرصه میراث تاریخی خسارت بپردازد

 معاون عمرانی استاندار چهار محال و بختیاری گفت: شهرداری سامان به دلیل ورود به عرصه میراث فرهنگی ملزم به پرداخت خسارت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود عیدی با تاکید بر حفاظت از اماکن تاریخی اظهار داشت: برای ساماندهی و حفاظت از محیط پل تاریخی زمانخان و ارزشهای زیست محیطی، اجرای هر طرحی باید از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان متولی مجوز تهیه شود.

وی ورود شهرداری سامان را برای ساماندهی محیط اطراف پل زمانخان را غیرقانونی اعلام و تأکید کرد: شهرداری یا هر ارگانی در حریم خود تنها نقش نظارتی و کنترلی داشته و حق دخالت در امور را ندارد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: طبق گزارش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری سامان با ورود به عرصه میراث فرهنگی سبب تخلف شده که ملزم به پرداخت خسارت است.

عیدی انجام هر اقدامی را نیازمند انجام تحقیقات علمی بیان و تصریح کرد: شهرداری برای هر اقدامی ابتدا باید طرح را ارائه و پس از اخذ مجوز مجوزهای لازم از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آن را اجرایی کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
خدیجه شریفی سده پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 12:18 http://zagros.co.ir

باسلام و خسته نباشید
من یکی از هم شهری های شما هستم که در شرکت توسعه ارتباطات زاگرس مشغوا بکارم. مدت 5 ماهی میشه که برای شهرداری سامان سایت زدیم ولی به علت نداشتن نیروی لازم کسی هیچ مطلبی در این سایت قرار نمیده.
میخواستم با اجازتون که البته بی اجازتون یه سری مطلب از سایت شما در سایت شهرداری قرار دادم ولی اگه اجازه بدید ومشکلی نباشه بازم این کارا انجام بدم.قبلااز شما متشکرم

مشکلی نیست

zahra یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 20:59

ای کاش به فضای سبز سامان رسیدگی میکردن آقای شهردار پس کی ماشاهدتغیرات دراوضای نابسامان خیابان ها ,کوچه های سامان باشیم ماکه ازبس با آقای کبیری درمورد فضای سبز تماس گرفتیم زبونمون مودرآوردوهیچ تغیری مشاهده نکردیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد