سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه توریستی سامان ضروری است

بخشدار سامان گفت: پل تاریخی زمانخان به عنوان سیاحت گاهی مفرح و ملی با پذیرش سالانه میلیونها گردشگر از گوشه و کنار کشور نیازمند یک پارکینگ طبقاتی برای مسافران است.

اصغر مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر بررسی راهکارهای توسعه خدمات رسانی در بخش سامان را ضروری بیان و اظهار داشت: این منطقه با کمبود فضا برای پارک ماشینهای مسافران مواجه است و نیازمند ساخت یک پارکینگ طبقاتی استاندارد است.

وی عنوان کرد: بررسی راهکارهای جذب گردشگر، اصلاح و تقویت شبکه تأمین آب و برق، تعیین مبلغ ورودی از هر گردشگر، تعیین میزان تعرفه خودروهای ورودی به پارکینگ این مجتمع و ساماندهی سفره خانه های سنتی از موارد قابل توجه در خصوص محوطه تاریخی پل زمان خان محسوب می شود.

بخشدار سامان توسعه و رونق صنعت گردشگری در بخش سامان را ضروری دانست و افزود: باید با استفاده مطلوب تر از ظرفیتها و ایجاد زیرساختها به افزایش تقاضای سفر در این بخش بیش از پیش توجه شود.

مظفری بر ضرورت زیباسازی روستاها و جلوگیری از آلودگی محیط زیست در بخش سامان تأکید و تصریح کرد: تعاونی دهیاران با مشارکت بخش خصوصی، کار جمع آوری زباله های روستاها را در این بخش انجام می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد