سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

ایجاد تفرجگاه و بوستان جنگلی در شهر توریستی "سامان" ضروری است

بخشدار سامان گفت: ایجاد تفرجگاه و بوستان جنگلی برای مسافران شهر توریستی سامان ضروری است.

اصغر مطفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ایجاد تفرجگاه برای مسافران و احداث بوستانهای جنگلی در بخش سامان به لحاط ارا بودن منطقه از زیباترین چشم اندازهای بدیع رودخانه امری ضروری است.

وی  با بیان اینکه شهر توریستی سامان دارای قابلیتهای فراوان و همه ساله میزبان مسافرین زیادی از استانهای همجوار است، افزود: در این صورت می توان گامهای سریع و موثر در صنعت گردشگری برداشت.

وی تصریح کرد: با توسعه زیرساختهای گردشگری در این بخش زمینه جذب گردشگران و رونق اقتصادی منطقه فراهم می شود.

سامان دارای جاذبه‌های زیادی در جهت گردشگری و صنعت توریسم است زیرا آب و هوای شهر سامان و باغات بادام، گردو و ... در این شهر و همچنین زاینده رود و تفرجگاه­های حاشیه ای آن همراه با دهکده‌های توریستی اطراف آن و آثار تاریخی از قبیل پل زمانخان و همچنین آسیاب‌های آبی که در اطراف زاینده رود قرار دارند، جاذب توریست هستند.

همچنین اهمیت ویژه این شهر در این است که در میان مسیر گردشگری اصفهان، شهرکرد قرار دارد و هر دو این شهر‌ها از مناطق گردشگری کشور محسوب می شوند و شهر سامان که در این مسیر قرار گرفته از این امکان برخوردار است.
 
تمامی مسیر حاشیه زاینده رود از سامان تا قراقوش دارای مناظر زیبا و چشم نواز است که از ترکیب رودخانه، باغهای سرسبز دو طرف جاده با هوای پاک به وجود آمده است.
 
این مسیر به دلیل وجود مجموعه‌های تفریحی درمحل  پل زمانخان و شرایط اقلیمی مساعد در حدود 9 ماه از سال و دسترسی نزدیک به مرکز استان و شهر‌های استان اصفهان، همیشه مورد توجه گردشگران بوده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد