سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

تا پایان سال 89 تمام ایتام این شهر3 حامی خواهند داشت

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرسامان گفت: تا پایان سال 89 تمام ایتام این شهر3 حامی خواهند داشت.

آیت الله اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه چهارمحال و بختیاری- طرح اکرام ایتام را از طرح های موفق کمیته امداد دانست وافزود: تا کنون 93 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی از طریق 870 حامی به ایتام این شهر کمک شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری 250 میلیون تومان در قالب کمک های صندوق صدقات، خیرین و امانی به کمیته امداد جهت کمک به نیازمندان پرداخت شده است.

اکبری در خصوص توانمند سازی خانواده ها تحت حمایت به عنوان  یکی از طرح های مهم امداد اظهار داشت: در سال جاری 22 نفر از خانواده های تحت پوشش 973 میلیون ریال از محل وام اشتغال و خودکفایی و 61 نفر از فرزندان مددجویان نیز دو میلیارد و 890 میلیون ریال وام قرض الحسنه دریافت کرده اند .

وی بیمه کردن خانواده های تحت پوشش را سرمایه ای خوب برای انان دانست و خاطر نشان کرد: این طرح به کسانی که وام اشتغال دریافت و به شرکت های کارگذاری عمان و فدک معرفی شده اند اختصاص خواهد یافت.

اکبری با بیان اینکه پرداخت وام قرض الحسنه به خانواده های نیازمند جهت کارگشایی از دیگر اقدامات مهم امداد است ادامه داد: جهت کمک به خانواده های نیازمند از ابتدای سال تا کنون 500 هزار تومان وام قرض الحسنه به 125 خانوار پرداخت شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد