سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

اجرای 100 عنوان برنامه ویژه دهه فجر در سامان

بخشدار سامان گفت: اجرای 100 عنوان برنامه در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال در بخش سامان اجرا می‌شود.

اصغر مظفری صبح امروز در نشست ستاد دهه فجر این بخش سامان اظهار داشت: ما باید حق این روزها را با برگزاری هر چه باشکوه‌تر یاد و خاطره انقلاب ادا کنیم. 
وی با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یک کشور ابر قدرت برای بسیاری از کشورها الگوی ضد استکباری است، گفت: در حال حاضر رویکرد آمریکا در مواجهه با سیاست‌های ایران ارائه تصویر مخدوش از انقلاب و ارزش‌های آن است، که بر همین اساس وظیفه مسئولان در برابر توطئه‌های دشمنان تبیین اهداف انقلاب برای جوانان است تا آنان را در برابر هجمه عظیم تبلیغاتی دشمن مصون نگاه دارند. 
مظفری با بیان اینکه برنامه‌های افتتاحیه دهه فجر باید با نظم و هماهنگی بهتری انجام شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با اطلاع‌رسانی دقیق خدمات دولت جمهوری اسلامی را به مردم بازگو کنند. 
بخشدار سامان در ادامه تأکید کرد: باتوجه به ضرورت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در این بخش بیش از پیش لازم و ضروری است. 
وی استقلال و آزادی را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: آنچه که در دوران 32 سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی را پویا نگه داشته و بتواند مردم را در مقابل این همه هجمه ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده خود توانمند سازد بحث اسلامیت و ولایت نظام است. 
مظفری خاطرنشان کرد: امسال باید بعد مردمی ایام دهه فجر و جشن‌های آن پررنگ‌تر از گذشته باشد، تصریح کرد: با توجه به حوادث و مشکلات اخیر مردم ما این آمادگی را دارند که پررنگ‌تر و پرشورتر از سال‌های قبل در برنامه‌های دهه‌فجر شرکت کنند و ما باید بستر را برای آنها فراهم کنیم. 
وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در این بخش، گفت: برگزاری راهپیمای با شکوه 22 بهمن، نواختن زنگ انقلاب همزمان با ساعت ورود امام خمینی به وطن در سراسر مدارس این بخش از شاخص‌ترین برنامه‌های این ستاد است. 
مظفری ادامه داد: برگزاری مسابقات فوتسال جام دهه فجر، برپایی نمایشگاه و همایش‌های مختلف با موضوعات انقلاب و نیز برگزاری مراسم‌های مختلف جشن و شادی در طی ایام‌الله دهه فجر از شاخص‌ترین برنامه‌های این ستاد است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد