سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

گردشگری، بهترین پتاسیل سرمایه گذاری سامان است

استاندار چهارمحال و بختیاری مهمترین پتانسیل سرمایه گذاری سامان را گردشگری اعلام کرد وگفت:توسعه زیر ساختهای گردشگری سامان منجر به رشد اقتصادی این بخش خواهد شد.

'علی اصغر عنابستانی' روز دوشنبه افزود: سامان به لحاظ موقعیت جغرافیایی،داشتن آثارتاریخی وزیباترین چشم انداز بدیع رودخانه ای از جمله مناطق مهم گردشگری چهارمحال وبختیاری است. 
وی با ارزیابی مثبت و دستاوردهای سفرهای استانی مسوولان به بخشها گفت: نزدیکی سامان به اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی کشور و وجود کانون های گردشگری مفرح ، افق روشنی را فرآروی توسعه این بخش قرارداده وتلاش مسوولان رونق این بخش و استفاده بهینه از این ظرفیت ها است. 
وی همچنین در شورای اداری شهر سامان افزود:این بخش به لحاظ داشتن مناطق گردشگری و مشاهیر شعر و ادب در همه جای کشور شناخته شده است. 
وی به ظرفیت های فراوان گردشگری در بخش سامان اشاره و تأکید کرد: با توسعه زیرساخت های گردشگری در این بخش،‌ زمینه جذب گردشگران و رونق اقتصادی منطقه فراهم می شود. 
عنابستانی ایجاد تفرجگاه برای مسافرین، احداث بوستان های جنگلی در بخش سامان را ضروری دانست و افزود: در این صورت می توان گام های مؤثر و سریع تری را برای پیشرفت همه جانبه استان برداشت. 
عنابستانی برلزوم معرفی بیشتر بخش سامان تاکید کردو گفت: وجود مشاهیری مانند عمان و دهقان سامانی توانسته زمینه حضور ارادت مندان و علاقه مندان شعر و ادبیات در این بخش را فراهم کند. 
وی ایجاد صنایع تبدیلی وابسته به بخش کشاورزی در سامان را ضروری بیان و تصریح کرد: با راه اندازی صنایع تبدیلی در زمینه بسته بندی و فراوری محصولات زراعی، باغی و کشاورزی در این بخش، ‌زمینه اشتغال بسیاری از جوانان و کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری فراهم می شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد