سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

ساختمان دانشگاه پیام‌نور سامان به بهره‌برداری می‌رسد

بخشدار سامان گفت: ساختمان دانشگاه پیام نور سامان تا پایان سال 90 به بهره‌برداری می‌رسد. ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اصغر مظفری ظهر امروز در نشست شورای اداری بخش سامان با تأکید بر لزوم همکاری مسئولان مبنی بر حل مشکلات مردم اظهار داشت: مسئولان موظف هستند نسبت به انجام امورات مردم که در حیطه وظایفشان است به خوبی پاسخگو باشند. 
وی با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام این بخش گفت: استفاده از پیمانکاران مجرب و توانمند می‌تواند بستر اجرای تعهدات محوله را فراهم کند و موجب تسریع در تکمیل پروژه‌ها شود. 
مظفری با اشاره به در دست احداث بودن ساختمان دانشگاه پیام نور سامان، افزود: این پروژه در سال 90 به پایان و بهره‌برداری خواهد رسید. 
بخشدار سامان از سرمایه‌های انسانی و اجتماعی ایرانیان به عنوان بازوان توانمند توسعه و پیشرفت کشور نام برد و گفت: در جوامع مختلف سرمایه‌های انسانی و اجتماعی را اهرم توفیق کشور می‌دانند. 
وی تصریح کرد: افزایش بهره‌وری، استفاده بهینه از منابع فیزیکی برای رسیدن به کشور اول منطقه، افزایش راندمان و توسعه مراکز علمی با همت مضاعف ایجاد می‌شود. 
مظفری با بیان اینکه کشور ما سرمایه‌های انسانی و مردمی به عنوان صاحبان حکومت در تمام‌ عرصه‌ها حضوری فعال دارند، ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالای کشور و در سایه کار و همت مضاعف بتوانیم به دستاوردهای بزرگ‌تری دست یابیم. 
وی در ادامه با اشاره به مشکل کمبود پزشک در برخی مراکز بهداشتی مستقر در این بخش گفت: بخش سامان به واسطه برخورداری از قابلیت‌های توریستی و گردشگری فراوان و به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری در این استان همواره مطرح بوده که برهمین اساس کمبود پزشک در این بخش به عنوان یک نقص بسیار جدی نیازمند رسیدگی بیش از پیش مسئولان است. 
وی خاطرنشان کرد: توجه به رفع نیازهای بهداشتی و درمانی این بخش از یک سو با هدف پاسخگویی به نیاز ساکنان و از سوی دیگر پوشش دهی جمعیت مسافر وارد شده به بخش سامان بیش از پیش لازم و ضروری است. 
مظفری در ادامه ساماندهی و نظارت بر محل‌های دفن زباله را ضروری دانست و گفت: توجه به بهداشت عمومی موجب ارتقای سطح سلامت جامعه می‌شود و از بروز بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات بهداشتی جلوگیری می‌کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد