سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

روحانیون در جذب جوانان به هیئت‌های مذهبی تلاش کنند

بخشدار سامان گفت: روحانیون با هدف ترویج مبانی اسلام در راستای مقابله با تهدیدات دشمنان در جذب جوانان به هیئت‌های مذهبی بیش از پیش تلاش کنند. ‌

اصغر مظفری صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم باشکوه عزاداری حسینی با حضور مسئولان و مداحان هیئت‌های مذهبی این بخش اظهار داشت: دشمن با آگاهی از جایگاه ائمه اطهار و دین در بین مسلمانان تمام برنامه‌ریزی خود را بر بدعت‌گزاری در مراسم مذهبی به ویژه عاشورا صرف می‌کند. 
وی افزود: دشمنان به خوبی می‌دانند که نمی‌تواند امام حسین(ع) را از ملت ایران بگیرند برهمین اساس تلاش می‌کنند تا محرم را از ما بگیرند. 
مظفری با اشاره به اینکه در نگاه جدید به مراسم عزاداری‌ امام حسین(ع) باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داریم، افزود: امام حسین(ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر برای ترویج و اشاعه نماز و احیای دین پیغمبر قیام کردند که برهمین اساس لازم است تا نسبت به ترویج اصول و ارزش‌های اسلامی در جامعه بیش از پیش تلاش شود. 
بخشدار سامان بر لزوم مطالعه و مستندسرایی مداحان تأکید کرد و گفت: به برکت وجود روحانیون انحرافات کمتری در عزاداری وجود دارد که برهمین اساس لازم است تا روحانیون در جذب جوانان به هیئت‌های مذهبی بیش از پیش تلاش کنند. 
وی با اشاره به جنبه‌های تأثیرگزار و عمیق عزاداری حسینی بر جوانان گفت: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با ضرورت مقابله با تحریف‌ها و سطحی نگری در هیئت‌های مذهبی، روحانیون باید سعی کنند با فعال کردن هیئت‌های مذهبی و گنجاندن برنامه‌های جالب و جذاب در آنها و نیز در مساجد و تکایا مردم و جوانان را به سمت این مکان‌های مقدس هدایت کنند. 
مظفری تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی کار فرهنگی را در رأس تهدیدات خود قرار داده‌اند و ما باید تلاش کنیم با ترویج مبانی دین اسلام تهدیدات دشمنان را خنثی کنیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد