سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

کانون گردشگری پل زمانخان سامان پاکسازی شد

 

 در پنجمین روز از هفته گردشگری استانی؛

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در پنجمین روز از هفته گردشگری استانی کانون گردشگری پل زمانخان سامان با حضور 100 دانش‎آموز پاکسازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم با حضور مسئولان شهر سامان برگزار شده است.
وی افزود: هدف از پاکسازی کانون‎های گردشگری فرهنگ‎سازی استفاده بهینه از منابع طبیعی، ظرفیت‎های گرشگری و احترام به طبیعت است.
ریاحی خاطر نشان کرد: به همین منظور در راستای تشویق برای پاکیزه نگاه داشتن طبیعت و فرهنگ‌سازی سلامت و گردشگری کارت‎های جوایزی در بین دانش‎آموزان توزیع که پس از قرعه‌کشی جوایزی اهدا خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های گردشگری، طبیعت و محیط پیرامون آن است، گفت: گردشگران، مسافران و مردم در نخستین گام در برابر طبیعت و محیط پیرامون خود باید امانت‌دار باشند.
وی اضافه کرد: در تعالیم اسلامی و در فرهنگ ایرانی نیز در زمینه پاکسازی و طهارت بهترین رهنمودها را همواره داشته‌ایم.
ریاحی تصریح کرد: باید برای رونق گردشگری در استان فرهنگ پاکیزه داشتن و تمیزی طبیعت و محیط پیرامون آن رواج یابد.
وی با تأکید بر اینکه استان ما دارای گوناگونی اقلیم و جاذبه‎های فراوان گردشگری است، گفت: در راستای سپاسگزاری در برابر نعمات خداوند و حفظ آن باید کوشا باشیم.
ریاحی اضافه کرد: هدف از پاکسازی کانون‎های گردشگری بها و دونق دادن به صنعت گردشگری در سطح استان است.
وی با بیان اینکه در سال‎های گذشته میراث‌بانان فرهنگی وجود داشته است، گفت: در آینده نزدیک همیار گردشگر در حوزه میراث فرهنگی، صنایه دستی و گردشگری خواهیم داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و پاکیزگی در مناطق گردشگری بدون مشارکت مردم امکان‎پذیر نیست و مردم نقش به سزایی در توسعه صنعت گردشگری در استان و کشور دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد